"کاش من همه بودم با همه دهانها تو را صدا میزدم"
به وقت اذان صبحی که زیرصدای باران داشت
به حق بارانی که وقت ملاقات تو شدت گرفت
زبان ما را فقط برای خودت گویا کن!
بی واهمه...
به زیبایی!