
برای آنها که به کم قانع نیستند...
برای آنها که هنگام صحبت از توسعه و تشکیلات، چشمهایشان برق میزند...
آنها که وسیع و بدون مرز زندگی میکنند...
آنها که همیشه دنبال بهتر کردنِ همه چیزند...
برای خوشفکرها، پیشروها، ارتقادهندهها...
خدای ما باسط است...
شما هم باشید!