
برای آنها که از دست خودشان خستهاند...
برای آنها که فکر میکنند هیچ وقت درست نمیشوند.
آنها که به تغییرات اساسی محتاجاند...
آنها که مثل بچههای جامانده از بازی به مادرشان پناه میآورند و میخواهند دنیا را عوض کنند، تا آنها برنده باشند!
برای چشم به راهانِ معجزه، منتظران تغییر، امیدواران به غیرممکنها، دوستدارانِ حضرت مادر...
خدای ما فاطر است...
به او امید داشته باشید!