blog card 14
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
یا محسن

برای آن‌هایی که مقابل هرکسی قرار می‌گیرند، در هر شرایطی، حُسنِ طرف را در می آورند!

برخلاف بعضی‌ها که کُفرش را...

برای آن‌ها که می‌گردند ببینند ته وجود کسی یک ذره خوبی هست؟ که هزار برابرش کنند...

برای آن‌ها که زندگی با چنین انسانی را تجربه کرده‌اند و دیگر آن آدم‌های قبلی نشده‌اند...

برای قشنگ‌ها، ملیح‌ها، همه چی تمام‌ها، امام حسنی‌ها!
خدای ما محسن است...
شما هم باشید!