
برای آنهایی که همیشه میپرسند که چی؟
بعدش چی؟ آخر سر چی؟
برای آنهایی که برای آینده نقشه دارند...
برای آنها که هیچ چیز بیشتر از عاقبت خوش یک ماجرا نمیتواند خوشحالشان کند...
آنها که به تدبیر و تدبّر نیاز دارند...
برای حسن عاقبتخواهان و محتاجان به تدبیر!
خدای ما مدبّر است...
شما هم باشید!